מיניסייט כטקטיקה שיווקית
Minisite / מיניסייט הוא טקטיקה שיווקית דיגיטלית המתמקדת ביצירת דפי נישה עבור מיקוד ספציפי. זה יכול למשוך תשומת לב למוצר שלך או לאירוע שהעסק שלך מקדם ובדרך כלל יש לו 1 - 5 עמודים.
Minisite / מיניסייט הוא טקטיקה שיווקית דיגיטלית המתמקדת ביצירת דפי נישה עבור מיקוד ספציפי. זה יכול למשוך תשומת לב למוצר שלך או לאירוע שהעסק שלך מקדם ובדרך כלל יש לו 1 - 5 עמודים.
Google Panda הושק לראשונה ב-23 בפברואר 2011. כחלק ממסע לחסל את טקטיקות קידום אתרים הזדוניות וחוות תוכן. אלגוריתם פנדה הקצה לדפים סיווג איכות בשימוש פנימי ומבוסס על דירוגי איכות אנושיים.
קישורים נכנסים מגיעים מאתרים שאינם בבעלותך, המכוונים לדף באתר שלך. קישורים נכנסים נקראים גם קישורים חוזרים מכיוון שהם מייצגים תנועה של אתר אחר שמגיעה לאתר שלך. האיכות והכמות של הקישורים הנכנסים שלך יכולים לעזור לדירוג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.
נעבור על ההגדרה של קישור נכנס ונדון בחשיבות של קבלת הדפים הנכונים לקשר לאתר שלך. בנוסף, נעבור על טיפים על קבלת קישורים נכנסים בחינם ונעבור על הפלטפורמות הטובות ביותר כדי לסייע במאמצי בניית הקישורים שלך.
קידום אתרים אורגני או בעצם Search Engine Optimization - SEO הוא אחד מהתהליכים הבסיסיים והחשובים ביותר לקידום ושיווק אינטרנטי
ראשי התיבות SEO פירושם אופטימיזציה למנועי חיפוש ובפועל מדובר על התהליך לשיווק וקידום האתר ברשת באמצעות שימוש נכון בתהליך החישוב של מנועי החיפוש ומעקב יומיומי אחר השינויים הנעשים בעולם הטכנולוגי החוקים והתקנות היוצאים והשמירה על הסדר הארגוני הנכון דבר היוביל לקידום האתר במנועי החיפוש ולעוד לקוחות לחברה.
שם העדכון " May Day" מייצג עדכון מקיף וקבוע באלגוריתם דירוג האתרים של גוגל. עדכון האלגוריתם עלה לאוויר העולם במסגרת הזמן שבין 28 באפריל ל -3 במאי 2010, וזו הסיבה שהוא נקרא " May Day".
לעדכון May Day הייתה השפעה עצומה על מילות מפתח מחוברות (או גםkeywords Long Tail), בעוד שמילות מפתח קצרות נחסכו מהעדכון.
בעוד שלעדכון Caffeine של גוגל לא הייתה השפעה ישירה על הדירוג של האתר בעיני הגולשים, הוא בהחלט הציב יעד לשינויים עצומים בחיפוש ובקידום אתרים ובמבט לאחור הוא אחד העדכונים החשובים ביותר בתולדות מנוע החיפוש.
עדכון Caffeine היה כה מסיבי מבחינת קידום אורגני עד שגוגל סיפקה במשך מספר חודשים את מה שכינו אז "תצוגה מקדימה למפתחים". כלומר, היה כל כך הרבה על כף המאזניים שגוגל באמת העניקה לאנשי מקצוע ומפתחי SEO גישה מוקדמת לעדכון כדי שנוכל לדווח על כל הבעיות שנמצא.
עדכון Vince הופיע לראשונה ב -18 בינואר 2009. הוא נקרא על שמו של אחד ממהנדסי גוגל מתוך הערצה למאמץ שלו בשינוי האלגוריתם.
עדכון Vince היה שינוי מהיר אך מורגש מתוצאות החיפוש במונחי מילות מפתח תחרותיים ברמה רחבה כדי לתעדף את דירוג העמודים הראשונים עבור מותגים גדולים לעומת אתרים שדורגו בעמוד הראשון בעבר.
העדכון שנקרא - Big Daddy של גוגל היה עדכון תשתית מרכזי שהחל את פריסתו בדצמבר 2005 והייתה לו השפעה רבה על האיכות הכוללת של תוצאות החיפוש למשתמש. ככל שגוגל התפתחה עם השנים, עדכונים רבים לאלגוריתמים המריצים את מנוע החיפוש הוצגו מעת לעת. אמנם עדכונים רבים נותרים לא מאושרים על ידי גוגל, למרות שמקצוענים רבים ברשת ה- SEO מצאו ראיות עבורם.
ג'אגר היה עדכון בשלושה שלבים (Jagger 1, Jagger 2 ו- Jagger 3) שהחל במספר עדכונים הממוקדים בקישורים אחוריים(Backlinks) בתחילת ספטמבר. העדכון נועד לכוון לבניית קישורים לא טבעיים, קישורים בתשלום וסוגים אחרים של דואר זבל וקישורים לא אמינים.
עדכון האלגוריתם העיקרי הראשון של גוגל ב -16 בנובמבר 2003, יצא לאור ובמבט לאחור שינה את עולם קידום האתרים האורגני לחלוטין. הטקטיקות ״זבל״ לקידום אתרים אורגני שבהן השתמשו לפני העדכון הפכו לא רלוונטיות לחלוטין, עדכון פלורידה של גוגל החל אסטרטגיה שנקראה ״מבחן הסינון״.
כיום בשנת 2021 גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם עם כ3.5 מיליארד חיפושים כל יום וכ4.5 מיליארד אתרים רשומים. על מנת לספק ללקוחותיו תמיד את התוצאה הרלוונטית ביותר למילת החיפוש המבוקשת ישנן לא מעט פעולות שצריכות לקרות ואמנם גוגל משנים ומשפרים את דרך ההצגה למשתמשים כל יום אנסה לדייק ככל הניתן וההסבר ישתנה עם הזמן ועם השינויים הנעשים :)