קידום אתרים נכון מבוצע ע״י תכנון אסטרטגיה מתאימה
אם יש לך עסק, אתה כנראה הבעלים של אתר אינטרנט - ואם אין לך אתר, אתה צריך להשיג
אחד - כי למתחרים שלך כמעט בוודאות יש.
אחת הבעיות הגדולות ביותר שפוקדות את העסקים כיום היא איך להשיג יותר תנועה, לקוחות
ומכירות לאתרים שלהם.
קידום אתרים מותאם אישית הוא הפתרון.
קידום אתרים עלול להיעשות במגוון רב של דרכים וצורות, חשוב להתאים את האסטרטגיה הנכונה לעסק ולקהל היעד הרלוונטי
הדרכים הבאות הן רק חלק מפיתוח אסטרטגיית קידום אתרים נכונה:
- אסטרטגיות קישורים.
- פרסום מדריכים לתעשיות הקשורות לעסק.
- כתיבת תוכן עם מילות מפתח (בצורה מעודנת) המתייחס לאתר שלך.
- ניוזלטר.
- בלוגים באתרים עסקיים.
- הודעות לעיתונות.
- פודקאסטים.
- רשתות חברתיות.
- ענה על שאלות כאיש מקצוע.
- PPC - פרסום מודעות.
- פרסום מאמרים באתרים צד שלישי.
- פרסומות טלוויזיה.
- חסויות.
- שיווק דרך האימייל.
- קמפיין SMS.
- פרסום בעיתון.
- שלטי חוצות.
- פליירים.
- פרסום בתוכן ווידאו.
- התחלת תוכנית שותפים.
- SEO - אופטימיזציה למנועי חיפוש.
תאמינו או לא, אסטרטגיות יעילות רבות יכולות לעזור להגדיל את הדירוג שלך במנועי החיפוש, ובכך להביא יותר לקוחות ומבקרים לאתר שלך.
מדריך קידום אתרים שנת 2022 - השיטות הבסיסיות
- רשתות חברתיות.
- ענה על שאלות כאיש מקצוע.
- פרסום מאמרים באתרים צד שלישי.
- אסטרטגיות קישורים.
- רישום האתר שלך למדריכי עסקים מקומיים.
- תוכן באיכות גבוהה שלקוחות ממוקדים יאהבו.
- כתוב תוכן עם מחקר מילות מפתח הקשור לאתר שלך.
- פרסום מודעות באינטרנט.
- בלוגים באתרים עסקיים.
- SEO - אופטימיזציה למנועי החיפוש (קידום אתר אורגני)
1. השתמש בכוחה של הרשת החברתית לקידום.
קידום במדיה חברתית היא אחת הדרכים המובילות לשפר את המודעות למותג שלך ולהוביל תנועה לאתר שלך.
באמצעות המדיה החברתית, ניתן לבנות דף פרופיל נפרד לאתר, למותג או למוצר שלך שבו תוכל לתקשר ישירות עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך. אפשר אף לבנות קבוצות דיון וקהילות באתרים חברתיים אלה ולבנות רשת של אנשים בעלי דעות דומות - כל הקהלים והלקוחות הפוטנציאליים למותג שלך.
קידום האתר שלך באמצעות פייסבוק, אינסטגרם, Tik-Tok, Twitter ועוד הוא בחינם ויספק למשתמשים שלך מידע רלוונטי.
2. צבירת מוניטין חיובי על ידי מענה על שאלות כמקצוען.
ניתן לפתח את המוניטין כמקור סמכותי של מידע או מומחיות בנישה שלך על ידי כתיבה ופרסום מאמרי נישה באתרי תוכן.
למרות שיש כמה ויכוחים לגבי האם הקישורים הנכנסים מאתרים אלה עדיין רלוונטיים בשינויי האלגוריתם הנוכחיים של מנועי החיפוש, המוניטין שאתה יכול לצבור ככותב סמכותי בנישה שלך עדיין ישתלם עבור כל המאמצים שלך.
3. פרסום מאמרים באתרים צד שלישי.
כשמפרסמים תוכן באתרים אחרים, מגדילים את הסיכוי להגיע לקהל גדול יותר הודות לעוקבים שהם בנו.
ההשקעה משתלמת ואם קורא ישתף את התוכן שלך, הוא יתפשט ויגיע אפילו ליותר אנשים.
הפצת התוכן בכמה ערוצים מאפשרת הרחבת טווח ההגעה ללקוחות פוטנציאליים עוד יותר.
כאשר יש לך רעיון לתוכן שלדעתך יצליח, נרצה לפרסם אותו במקומות שונים, כגון בלוגים, רשתות חברתיות עסקיות ואתרי תוכן של צד שלישי.
מעבר לכתיבת פוסטים רלוונטיים לאתר, שיתוף קישורים מאתרים צד שלישי מאפשר לקחת הפסקה מלדבר ישירות על העסק שלך מה שמאפשר לך ליצור קשר אישי יותר עם הלקוחות שלך.
ובכל זאת, תוכן עלול להיות גם לא מועיל
הכללים הבסיסיים הבאים יעזרו בכך:
-
שתפו רק מה שמעניין.
עדכונים משעממים רבים נוטים להידחף בפיד של המדיה החברתית. הקוראים בדרך כלל שופטים דיי מהר האם לקרוא או לגלול מעבר לפוסט. עסקים צריכים לבחור באיכות על פני כמות בעת שיתוף תוכן של צד שלישי. בעוד עדכונים קבועים עוזרים לשמור על עניין של עוקבים, זרם מתמיד של פוסטים משעממים יעודד אותם בכיוון ההפוך.
-
כתבו תוכן ברור ומותאם לקהל היעד
השפה, המשלב הלשוני ואף האזכורים בטקסט עלולים להביא את הקורא ליידי ייאוש עוד בתחילת הקריאה.
הקפידו להתאים את אופן הכתיבה ובחירת המילים לקהל היעד שלכם ובהתאם כך צריך להיות המשלב הלשוני של הקורא.
על התוכן להיות מתומצת ומוסבר היטב, הדבר אינו אומר לא להשתמש בדוגמאות אך הקפידו לספק הקשרים ברורים בטקסט עם כותרות רלוונטיות ומשמעותיות לתוכן הנאמר.
-
קראו את כל התוכן לפני הפרסום
לפני שתשתף תוכן באתר צד שלישי כלשהו, הקפד לקרוא אותו במלואו. הסיבה היא עניין פשוט של ייצוג והנראות שלך ברשת.
על ידי שיתוף תוכן, אתה למעשה אומר לעולם שאתה רוצה להיות משויך אליו. אישור זה יכול להוביל לבעיות אם התוכן מתנגש עם המותג שלך.
מכיוון שאינך יכול לדעת אם התוכן ייצג את העסק שלך במדויק מבלי לראות את כולו, תעשה טובה למותג שלך על ידי בדיקה מדוקדקת לפני שתשתף.
4. אסטרטגיות קישורים.
קישורים פנימיים מפנים מדף אחד לאחר באתר שלך.
קישורים נכנסים, לעומת זאת,
מפנים לדף בדומיין אחר.
ישנן שתי דרכים עיקריות שאסטרטגיית קישורים נכונה תורמת לדירוג במנועי החיפוש.
ראשית, זה יאפשר לך לתקן בעיות דוחקות (כגון קישורים שבורים), שנית, אסטרטגיית קישורים תעזור לך לבנות קישורים נכנסים חזקים יותר (גורם נוסף לדירוג במנועי חיפוש) ותבטיח שהאתרים שאליהם אתה מקשר יהיו איכותיים.
אסטרטגיית קישורים פנימיים:
קישור פנימי הוא חיוני מכמה סיבות:
- קישורים מעבירים סמכות מדף אחד לאחר (אופטימיזציה למנועי חיפוש).
- קישורים מנחים את המבקרים לתוכן בעל ערך גבוה ורלוונטי (שימושיות/ UX).
- מנחים את המבקרים לפעולה, קריאה לפעולה (אופטימיזציה של המרות).
גם המשתמשים וגם מנועי החיפוש משתמשים בקישורים הפנימיים כדי למצוא תוכן באתר האינטרנט שלך.
המשתמשים משתמשים בקישורים כדי לנווט באתר שלך ולמצוא את התוכן שהם רוצים למצוא. מנועי חיפוש משתמשים גם בקישורים כדי לנווט באתר שלך ולהוסיף אותו לאינדקס. הם לא יראו דף אם אין קישורים אליו.
קישורים פנימיים שימושיים ביותר לביסוס ארכיטקטורת האתר ולהפצת העמודים השונים באתר. בדף בודד, מנועי חיפוש צריכים לראות תוכן כדי לרשום דפים במדדים המבוססים על מילות מפתח. מנועי החיפוש צריכים לקבל גישה למבנה קישורים של האתר שלנו (sitemap) כדי למצוא את כל הדפים באתר.
מאות אלפי אתרים עושים את הטעות הקריטית של הסתרה או החבאת ניווט הקישורים שלהם בדרכים שמנועי חיפוש לא יכולים לגשת אליהם. זה מפריע ליכולתם להיות מוצגים בתוצאות של מנועי החיפוש.
אסטרטגיית קישורים נכנסים:
קישורים נכנסים מתרחשים כאשר צד שלישי מקשר חזרה לאתר האינטרנט שלך.
זה מדגים לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים שהאתר שלך הוא סמכות, שתדחוף אותך במעלה תוצאות החיפוש.
זכור, עם זאת, לא כל הקישורים הנכנסים נוצרים שווים.
הרווחת קישורים נכנסים באיכות גבוהה היא כנראה החלק המאתגר ביותר בקידום האתרים.
אנחנו נרצה קישורים שהם:
-
סמכותיים
לאתר יש פרופיל קישורים נכנסים בדירוג גבוה (הצבעות אמון רבות), מייצר תנועה רבה, ואף מדורג היטב בתוצאות החיפוש לשאילתה.
רלוונטיים
הדף המפנה עוסק בנושא או נישה דומה. אם דף הבית של חברת הטכנולוגיה שלך מקבל קישור נכנס מפוסט בבלוג על מתכון לעוגת גבינה, זה לא יהיה קישור נכנס רלוונטי או איכותי.
ייחודיים
אתרך יקבל יתרון יחסי אם האתר יפנה אליך אך לא יקשר למתחרים שלך.
טבעי
טקסט העוגן אינו ממותג או ספאמי, והדף המפנה אינו מכיל מספר עצום של קישורים. אסטרטגיית קישור מוצקה תשפר את האתר שלך בדרכים שונות. עם אחד כזה, לא רק תחסוך זמן בניהול, אלא גם האתר שלך (והתוכן שלו) יספק ביצועים טובים יותר (במונחים של המרות ודירוג במנועי החיפוש).
אסטרטגיית קישורים נכונה מאפשרת לך
- להגדיל את שיעורי ההמרה שלך באמצעות סטטיסטיקות קישורים.
- לשפר את דירוג מנועי החיפוש על ידי הגברת התנועה.
- לשמור על התוכן שלך רלוונטי על ידי הסרת קישורים שבורים.
5. שפר את הנוכחות המקוונת שלך על ידי רישופ באינדקס עסקים מקומיים.
ספריות מקומיות מקוונות הן אחת הדרכים הטובות ביותר שבהן בעל עסק מקומי יכול לקדם את העסק. שלח את האתר או העסק שלך לרישומים מקוונים כדי שהקהלים הפוטנציאליים שלך או שוק היעד שלך יוכלו למצוא אותך בקלות.
אתרים כמו Google my business דפי זהב ואחרים אפשרו לך לרשום את העסק המקומי שלך ולקבל חשיפה ממוקדת לקהל היעד שלך באזור שלך.
הרשמת האתר באינדקס מאפשר לך למקסם את כל התכונות האתרים הללו מציעים.
ניתן לפרסם מאמרים, לשתף את תמונות העסק שלך, מיקום, אתר אינטרנט, מספר טלפון, ואפילו לקבל ביקורות על ידי הלקוחות שלך.
6. כתוב תוכן באיכות גבוהה.
לפני כל דבר אחר, בראש ובראשונה עלייך למלא את האתר שלך בתוכן טוב, רלוונטי, איכותי וממוקד במיוחד. התוכן הוא המלך והוא ידבק בכס המלכות הזה במשך שנים רבות. תוכן איכותי שיכול להפוך לוויראלי הוא דרך בטוחה להוביל מבקרים ממוקדים לאתר - מבקרים שיכולים בסופו של דבר להפוך ללקוחות משלמים.
התוכן הוא הלב של האתר שלך והוא המרכז שבו כל מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך צריכים להסתובב סביבו.
תוכן יכול להיות כל דבר שתוכל למקם באתר האינטרנט שלך: ממאמרי הדרכה מעולים ועד מדריכי וידאו אינפורמטיביים המסבירים שלב אחר שלב.
אתה יכול אפילו לבקש מכותבים אורחים או בלוגרים ליצור משהו עבורך לפרסום באתר האינטרנט שלך. האפשרויות הן כמעט אינסופיות ומובטחות לייצר תנועה ממוקדת ביותר - אם התוכן שלך כתוב היטב, חדשני, רלוונטי ומקורי.
7. בצע מחקר מילות מפתח.
האסטרטגיה החשובה ביותר היא להתמקד באיכות התוכן.
מחקר מילות מפתח מספק תובנות חשובות לגבי השאילתות שקהל היעד שלך מחפש במנועי חיפוש.
אנשים משתמשים במילות מפתח כדי למצוא פתרונות בעת ביצוע מחקר מקוון. אז אם התוכן שלך מצליח להגיע אל מול הקהל שלך בזמן שהם עורכים חיפושים, אתה צפוי להשיג יותר תנועה.
לכן, אתה צריך למקד את השאילתות האלה.בנוסף כתוב מאמרים עם תוכן רלוונטי לעסק שלך, התמקד בניסוח המותאם לקהל היעד ולעניין הכללי שלהם בתוכן שלך.
שאל את עצמך:
- למה אתה כותב מאמרים לקוראים?
- האם אתה נותן להם את המידע שהם רוצים?
- האם אתה מתמקד רק בהשגת משהו "חדש" באתר האינטרנט שלך?
יצירת תוכן איכותי חיונית לנוכחות העסק שלך באינטרנט ומעלה את הדירוג הכולל שלך במנועי החיפוש ולכן מומלץ לעקוב אחר מספר כללים בסיסיים:
- כתוב תוכן שאנשים אחרים ירצו לקרוא ולקדם בבלוגים/אתרים ובמדיה החברתית שלהם.
- שלח הודעות במדיה החברתית בכל פעם שאתה מעלה מאמר לבלוג.
- עקוב אחר הבלוג שלך כדי לדעת מה משפיע על הקוראים שלך.
8. פרסום ממומן - קמפיין - PPC.
PPC הינו מודל של שיווק באינטרנט שבו מפרסמים משלמים עמלה בכל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם. בעיקרון, זו דרך לקנות ביקורים באתר שלך, במקום לנסות "להרוויח" את הביקורים הללו באופן אורגני.
מודעות בתשלום לפי קליק הן דרך יעילה לפרסם את האתר שלך.
המודעות מנתבות תנועה ממוקדת לאתר שלך ועוזרות במכירות, למרות שהפרסום עלול להיות יקר, אם האתר שלך והשוק תחרותיים במיוחד, זה עשוי לתת לאתר שלך את החשיפה הנוספת שהוא צריך.
פרסום במנועי חיפוש הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של מודעות ממומנות. זה מאפשר למפרסמים להציע הצעות למיקום מודעה בקישורים הממומנים של מנוע חיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח הקשורה להצעת העסק שלו.
ל-Google Ads יש שלושה סוגים עיקריים של מודעות: מודעות טקסט, מודעות לתצוגה ומודעות וידאו.
מודעות טקסט
מודעות טקסט מופיעות בחלק העליון של דפי התוצאות של מנוע החיפוש. בדיוק כמו SEO, מודעות אלו פועלות היטב מכיוון שהן משתמשות במילות מפתח ממוקדות. עם זאת, מכיוון שמדובר במודעות, אתה משלם עבור כל קליק.
המחיר לקליק ישתנה בהתאם למה שהמתחרים שלך מוכנים לשלם ואיכות המודעות שלך. לדוגמה, מודעה עם עותק משכנע ודף נחיתה רלוונטי תקבלו ציון איכותי ועלות נמוכה יותר לקליק.
מודעות לתצוגה
מודעות לתצוגה מופיעות במיקומים רבים, כולל אתרים, חשבונות Gmail ואפליקציות לנייד. אתה יכול לשלם כדי להציג את המודעות שלך לתצוגה ללקוחות פוטנציאליים (קהלים דומים וקהלים עם כוונת רכישה) או לידים ולקוחות קיימים (רימרקטינג).
למרות ששיעור ההקלקות על מודעות לתצוגה הוא בדרך כלל נמוך בהרבה ממודעות טקסט, זו עדיין דרך חסכונית מאוד להישאר בראש עם קהל היעד שלך ולשפר את היעילות של השיווק המקוון שלך.
מודעות וידאו
שישה סוגים של פורמטים של וידאו ניתנים לשימוש במסע פרסום.
מודעות וידאו מאפשרות לנו למקד ללקוחות פוטנציאליים או לשווק מחדש למשתמשים קיימים.
סרטונים יכולים להופיע ב-YouTube וגם ברשת המדיה של גוגל.
בעת יצירת מודעות וידאו, חשוב להציג את המוצר או השירות שלך בשניות הראשונות.
בדרך זו, גם אם הצופה מדלג על המודעה שלך, הוא יראה את העסק שלך. לאורך זמן, זה
יעזור לבנות מודעות למותג שלך.
כשזה מגיע למודעות וידאו, יצירתיות היא הכל.
סרטונים מרתקים יכולים להיות
רווחיים עבור העסק שלך, בעוד שסרטונים באיכות נמוכה לא יצליחו ועלולים להרתיע אותך
מלחקור מודעות וידאו
מודעות במדיה החברתית
לכל פלטפורמת מדיה חברתית יש את מנהל המודעות שלה שעוזר לך לשים את היצירתיות שלך מול תת-קבוצה ממוקדת של בסיס המשתמשים שלה.
כמו סוגים אחרים של פרסום בתשלום, אתה יכול לבחור למקד ללקוחות פוטנציאליים או לאנשי קשר קיימים.
הנה כמה טיפים שכדאי לזכור בעת יצירת המודעות שלך:
- וידאו הוא אחד מהפורמטים למודעה בעלי הביצועים הגבוהים ביותר.
- מודעות לנייד זולות הרבה יותר ממודעות למחשבים שולחנים.
- מודעות לשיווק מחדש הן דרך זולה ויעילה להגדלת ההמרות.
- צור תבניות מודעות מרובות כדי לבדוק גרסאות.
- שים עין על הביצועים שלך, כולל רלוונטיות ותדירות.
- השתמש בלקוחות בעלי ערך גבוה כדי ליצור קהלים דומים.
הרבה מושקע בבניית קמפיין PPC מנצח, החל ממחקר ובחירת מילות המפתח הנכונות, דרך ארגון מילות המפתח הללו למסעות פרסום וקבוצות מודעות מסודרים היטב, ועד להקמת דפי נחיתה המותאמים להמרות.
לכן לפני בחירת באסטרטגיה הזו זכרו לבנות אותה כראוי אחרת הזמן והכסף יתבזבזו לחינם.
9. בלוגים באתרים עסקיים.
בלוג הוא דרך לא מנוצלת אך פנטסטית לבניית קישורים לאתר החדש שלך
בשיטה זו, אתה
כותב פוסט אורח לבלוג סמכותי בענף שלך כדי להציג את המומחיות שלך.
כאשר כל פוסט אורח מקשר חזרה לאתר האינטרנט שלך לפחות פעם אחת, תוכל להפנות תנועה ממקור מכובד בחזרה לאתר החדש שלך.
הדבר העיקרי שיש לזכור עם בלוגים אורחים הוא שזה פחות על SEO ויותר על בניית מערכות יחסים, הן עם המפרסם והן עם הקהל שלך.
אם אתה יכול לבנות מערכת יחסים עם בעל אתר ולתרום באופן קבוע תוכן חדש, זה לא רק יביא תנועה לאתר שלך זה גם יעזור לך ליצור קשרים בתוך התעשייה שלך.
10. SEO -אופטימיזציה למנועי חיפוש.
מבין כל השיטות, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אולי היעילה ביותר ועובדת טוב מאוד כאסטרטגיית קידום מכירות ארוכת טווח.
קידום אתרים אורגני הוא התהליך לייעול האתר למנועי החיפוש. הוא משמש למקסום התצורה הטכנית, רלוונטיות התוכן ומבנה הקישורים של האתר, כך שהדפים באתר יוכלו להפוך לרלוונטיים יותר ופופולריים יותר עבור שאילתות חיפוש של משתמשים, וכתוצאה מכך, מנועי החיפוש מדרגים אותם בהתאם
התהליך גוזל זמן, אבל אסטרטגיית קידום אורגני נכונה יכולה להגדיל את דירוג הנוכחות המקוונת שלך במנועי החיפוש ולספק לך קהל ממוקד מאוד.
בעולם המקוון שלנו של התחרות הגוברת ומציאת אסטרטגיית קידום אתרים נכונה היא חיונית לרווחיות והישרדותו של העסק שלך.
מנועי החיפוש מעדיפים להציב תוכן חדש, רלוונטי לחיפוש ועדכני בראש תוצאות החיפוש.
לקריאה נוספת על קידום אורגנימה זה קידום אתרים אורגני המדריך למתחיליםמדריך קידום אתרים שנת 2022 - שיטות קידום אתרים מתקדמות :
- קמפיין SMS.
- שיווק דרך האימייל.
- פרסומות טלוויזיה.
- חסויות.
- הודעות לעיתונות.
- התחלת תוכנית שותפים.
- פרסום פודקאסטים.
- קמפיינים בווידאו.
1. קמפיין SMS:
קמפיין SMS הוא הודעת טקסט הנשלחת לנמענים רבים, לרוב למטרות שיווקיות. הודעות מכירות והנחות הן הפופולריות ביותר. מסעות פרסום ב-SMS הם אסטרטגיה בעלת עוצמה מכרעת כדי לספק מידע חיוני לאנשים, והיא פועלת בצורה הטובה ביותר בשילוב עם ערוצי שיווק אחרים, כגון דואר אלקטרוני או דחיפה באינטרנט.
לקמפיינים ב-SMS יש הרבה מהמשותף לקמפיינים באימייל. עם זאת, קמפיין SMS הוא אפילו יותר אישי ממייל. זה מכיוון שאנשים משתמשים בעיקר בהודעות טקסט לתקשורת עם החברים והמשפחה שלהם
לקמפיינים ב-SMS יש מגבלות על חזותיים, עם ספירת תווים של עד 160. עם זאת, ערוץ השיווק הזה מהיר יותר, ועד כה, הוכח כיעיל יותר.
קמפיין שיווקי ב-SMS מציע הזדמנויות אינסופיות להעברת המסר שלך ללקוחות שלך באמצעות הודעות טקסט המוניות.
קמפיין SMS בתפזורת מתוכנן היטב משמש כדרך מוכחת להודיע ללקוחות על מבצעים, השקות מוצרים, אירועים ומכירות קרובים. מנקודת מבט פיננסית, קמפיינים להודעות SMS היו בעבר אמצעי זול ובזמן להגיע ללקוחות.
כאשר אתה רוצה למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלך במהירות ובזול, הודעת SMS מרובות היא הבחירה הנכונה אך זכרו:
-
תן לקהל שלך להיות חלק.
הדרך המכבדת והבטוחה ביותר לבנות מערכת יחסים טובה עם הקהל שלך היא לתת לו הזדמנות להשתתף. אם כבר אספת מספרי טלפון באמצעות טופס הרשמה, אבל אם המנויים שלך לא מצפים לקבל ממך SMS, הם עלולים להתעצבן. לשאול אנשים אם הם רוצים ממך הודעות זו מחווה של נימוס. רשימת תפוצה היא הקהל היקר ביותר לתקשורת.
-
מצא את הזמן הנכון.
תזמון ה-SMS שלך ללקוח שלך הוא קריטי. אנחנו לא רוצים להעיר את הלקוחות שלנו בלילה או להפריע להם במהלך פגישה. אחר הצהריים היא בחירה עדיפה.
-
העלו הצעות חשובות לקהל שלכם.
אל תשלחו הודעות לא רלוונטיות, משעממות, מעצבנות. ודא שאתה מציע את ההצעה הנכונה לאנשים הנכונים
-
הציעו מבצעים בלעדיים.
מסעות פרסום ב-SMS חייבים להיות שונים מהצעות במקומות אחרים. ספק לאנשים משהו נוסף, ורוב הסיכויים שתקבלו תשואות עודפות.
-
הוסף אלמנט לזמן.
עודדו את הקהל שלכם עם הנחה שתפוג בקרוב. זה עלול להפעיל את המשתמשים.
-
שים CTA נכון ב-SMS שלך
הלקוחות מעורבים יותר כאשר הם מקבלים קריאה ברורה לפעולה. ייתכן שמדובר במכירה מסוימת המאפשרת ללקוחות לבצע עסקה בחנות.
-
התאם אישית את מסע ה-SMS שלך
השפעה אישית משפרת את שיעורי ההמרה של קמפיינים ב-SMS.
2. שיווק בדואר אלקטרוני
שיווק בדוא"ל הוא הזדמנות לשתף ישירות עם הקהל שלך דרך תיבות הדואר הנכנס שלהם.
זוהי שיטת שיווק תוכן יעילה ביותר הידועה בהחזר ההשקעה הגבוה שלה (ROI). אפילו עם פעולה מינורית, סביר להניח שתשיג תוצאות משמעותיות.
שיווק בדוא"ל מצוין לבניית נאמנות קהל. בצורה זו ניתן לשמור את הקהל שלך מעודכן עם התוכן העדכני ביותר באתר שלך והצע תוכן בלעדי או הודעות מותאמות אישית באמצעות אימיילים.
שיווק בדוא"ל הוא כלי חיוני ליצירת לידים לכל עסק. שליחת תמריצים כמו קודי קופון ותמריצים בחינם באמצעות דואר אלקטרוני יכולה לעזור להמיר לידים ללקוחות.
צור רשימת דוא"ל:
עם זאת, לפני שתתחיל לשלוח הודעות דוא"ל, עליך לבנות רשימת דוא"ל תחילה. זוהי בעצם רשימה של מנויי שיווק בדוא"ל המכילה שמות המחוברים לכתובות דוא"ל. כדי לבנות רשימת דוא"ל, ספק טופס באתר שלך שבו אנשים יכולים להירשם למיילים שלך.
תיאור האימייל:
לצד הטופס, תאר בקצרה את סוג התוכן שתשלח למנויים שלך. הפוך את זה למושך - לדוגמה, הצע לשלוח ספר אלקטרוני בחינם או הצעות קידום מכירות אם אתה עסק.
קריאה לפעולה:
אם מטרת המייל היא לעדכן את המנויים לגבי תוכן חדש, הוסף קריאה לפעולה ברורה (CTA) המקשרת לתוכן האמור.
אם הבטחת תוכן בלעדי, ספק אותו בהתאם.
חתימת דוא"ל:
אל תשכח לכלול חתימת דוא"ל עם פרטי הקשר שלך, מיתוג חתימה וקישורים לאתר שלך ולחשבונות המדיה החברתית שלך.
הימנע מספאם:
עדיף לשלוח כמה קטעי תוכן רגילים אך איכותיים במקום לסתום את תיבות הדואר הנכנס של המשתמש שלך במיילים שהם לא יקראו.
אוטומציה:
אוטומציה של שיווק בדוא"ל היא אסטרטגיה הרואה משווקים שולחים הודעות דוא"ל פרסומיות מופעלות או מתוזמנות למנויים ברשימת התפוצה שלהם.
אוטומציה מאפשרת למשווקים מקוונים לשלוח הודעות מותאמות אישית ללקוחותיהם לפי לוח זמנים או כאשר מתרחשים תנאים ספציפיים.
ישנם מספר רב של כלים שיכולים לעזור להפוך את מסעות הפרסום שלך לשיווק בדוא"ל לאוטומטי כמו:
- Mailchimp
- Mailjet
- Hubspot
3. פרסומות בטלוויזיה.
פרסומת טלוויזיה (נקראת גם פרסומת) היא תכנית טלוויזיה בזמן מוקצב שהופקה ומשולמת על ידי ארגון כדי להעביר מסר שמקדם, ומכוון לשווק, מוצר או שירות.
פרסום בטלוויזיה הוא עדיין אחת הדרכים היעילות ביותר ליצור מודעות לגבי מוצר או מותג.
לעסקים עם תקציב מודעות מוגבל, חשוב לבחור את הזמן הנכון במחיר הנכון לשידור המודעה. קמפיין פרסום מוצלח נובע מהרבה החלטות נכונות, כולל תדירות הצגת המודעה, כמה אנשים צופים במודעה בכל פעם שהיא משודרת ורמת המעורבות שהמודעה מייצרת.
כשאתה חושב על היתרונות של פרסום בטלוויזיה, סביר להניח שאתה חושב שבוודאי, רק המותגים הגדולים ביותר יקבלו את ההיצע המלא של תקשורת ההמונים. אין להכחיש שככל שהתקציב שלך גדול יותר וככל שהקהל שלך גדול יותר, כך סביר שתראה יותר בתמורה. עם זאת, זה לא אומר שעסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרוויח ולקצור גם את חלקם.
במילים פשוטות, אין סוג אחר של מדיה המאפשר לך להגיע לכמה שיותר אנשים עם פרסומת אחת - פרסום בטלוויזיה הוא מדהים בהגעה לקהלים גדולים בתדירות גבוהה, ובמהירות.
4. חסויות
בפרסום מקוון, חסות היא המקום שבו מפרסם משלם כדי שיהיו מודעות ותוכן באתר. תוכן זה יכול לכלול סמלי לוגו, מאמרים, סרטונים או כל דבר אחר
מטרות מקומיות כמו קבוצות ספורט או ארגוני צדקה מציעים מקומות מוגבלים יותר למיתוג ולמוצרים שלך, אבל הם גם מאפשרים לך להגיע לקהל מקומי ספציפי.
על כל צורותיה, חסויות מאפשרות לך להגיע לשוקי נישה ממוקדים ללא הוצאות ואי ודאות של פרסום מסורתי.
חסויות אסטרטגיות יכולות לעזור לעסק שלך לעמוד במספר יעדי שיווק בו-זמנית. עיצוב עמדות צרכנים. מתן חסות לאירועים שאכפת ללקוחות שלך יוצר רגשות חיוביים לגבי המותג שלך. אם צרכנים מרגישים שהחברה שלך מתייחסת לאירועים שאכפת להם מהם, יש סיכוי גבוה יותר שיש להם גישה חיובית כלפי החברה שלך
-
בניית מודעות למותג
חסויות עם מוצרים בעין הם לרוב זולים יותר מפרסום מסורתי. אם תבחרו בקפידה את האירועים שלכם, זה מבטיח לעסק שלכם קהל שזקוק למוצרים שלכם. עודד מכירות. קידום המכירות הולך יד ביד עם מודעות למותג, והזדמנויות חסות רבות מאפשרות לך להכיר לצרכנים את המוצר שלך באופן שמעודד אותם לבצע רכישה.
-
הגדלת טווח הקהל
חסות אסטרטגית מעודדת שיווק מפה לאוזן. באופן אידיאלי, אנשים שמשתתפים באירוע שאתה נותן חסות יתקשרו בצורה חיובית עם המותג שלך וימשיכו לדבר על השירות או המוצר שלך. אם שם החברה שלך מופיע בחומרי הפרסום של האירוע, כולל מיילים ופרסומות, יש לך הזדמנות נוספת להגיע ללקוחות נוספים.
-
בידול מהמתחרים
חסות לאירוע, במיוחד חסות בלעדית, מייחדת אותך מהמתחרים שלך בכך שהיא קושרת אותך למשהו חיובי בתודעת הצרכנים. טקטיקה זו מועילה אם למתחרה שלך יש תקציב מודעות גדול יותר מהחברה שלך.
-
עזרה לקהילה
לא כל החסויות חייבות להתרכז סביב אירועים בתעשייה. חסות לקבוצות ספורט מקומיות, קמפיינים צדקה או ארגונים ציבוריים כמו מוזיאונים מעמיד אותך בעמדה של שכן טוב או
כשלקוחות נוטים לתפוס אותך כתורם לקהילה שלהם. זה יוצר בעיקר רצון טוב ואסוציאציות חיוביות עם המותג שלך.
-
יצירת לידים חדשים.
כאשר אתה נותן חסות לאירוע בתעשייה, יש לך הזדמנות להתחבר לצרכנים הזקוקים באופן פעיל לשירותים שלך. אל תתמקד במכירות. היה בקיא ועוזר תוך סיוע ללקוחות המעוניינים להירשם וללמוד עוד על העסק שלך. אפשר להציע משהו בחינם בתמורה לפרטי ההתקשרות שלהם.
-
שיפור קשרים עסקיים
אירועים רבים יציעו הזדמנויות לנותני חסות, כגון הגדרות רשת בלעדיות, קבלות פנים VIP או טיולים עם אנשים בעלי פרופיל גבוה בתעשייה. באופן זה, אתה יכול לפגוש לקוחות מפתח ולגבש קשרים עסקיים.
5. הודעות לעיתונות
המטרה העיקרית של הודעה לעיתונות היא להעלות את המודעות לארגון ולפרסם כל הכרזות חדשות שעשויות לעניין את קהל היעד הישיר והעקיף. זוהי הצהרה רשמית על כל אירוע, חדשות או אירוע משמעותי.
הודעות לעיתונות קיימות כדי לשפר את תדמית המותג, להרחיב את הידע הציבורי על השירותים שלך, לעורר עניין בחברה שלך ולהכריז על מוצרים, שירותים או הכרזות אחרות.
כל חברה זקוקה לסיקור חדשותי חיובי או מדיה מרוויחה. זה שווה ערך לאישור צד שלישי שמספר לכולם כמה אתה נפלא ומעניק אמינות להודעות שלך. תחשוב על איך אתה מרגיש כשאתה רואה פרסומת לחברה לעומת לראות את אותה חברה מוצגת בשידור חדשות ארצי
6. תוכנית שיווק שותפים.
שיווק שותפים הוא מודל פרסום שבו חברה מפצה מפרסמי צד שלישי כדי ליצור תנועה או לידים למוצרים ולשירותים של החברה. מפרסמי הצד השלישי הם שותפים, ועמלת השיווק מעודדת אותם למצוא דרכים לקדם את החברה.
במילים אחרות שיווק שותפים הוא תהליך להרוויח כסף (דרך עמלות) בכל פעם שאתה מקדם מוצרים או שירותים של חברה ומוביל למכירה. אתה מקבל תשלום רק בכל פעם שאתה מבצע מכירה, בדיוק כמו נציג מכירות בעמלה בלבד.
המטרה של מודל זה היא להגדיל את המכירות וליצור פתרון win-win הן לסוחר והן לשותפים. המערכת ייחודית ורווחית והופכת לפופולרית יותר ויותר.
שיווק שותפים מאפשר לך למנף את כוח ההשפעה כדי לגרום לאנשים לקנות ממך. אם אתה רוצה להשפיע על החלטות הקנייה של הצרכנים, עליך לבחור לעבוד עם מישהו שיש לו קהל מעורב שסומך עליהם
שיתוף תנועה עם אתר דומה אחר הוא גם דרך מצוינת לקדם את האתר שלך. למשל, מצא אתר אחר עם מוצרים ושירותים דומים, בקש לשתף את רשימת הדוא"ל שלך איתם, והצע אחוז מהרווחים - שיטה זו יעילה מאוד, חינמית ופועלת לטובת שני הצדדים.
7. פרסום בפודקאסטים.
פרסום בפודקאסט הוא היכולת של מותגים לשלם עבור מיקום הפרסום שלהם בתוך תוכניות פודקאסט שונות.
ניתן לקנות מודעות פודקאסט ישירות ממארחי תוכניות פודקאסט או באופן פרוגרמטי באמצעות גישת רכישה מבוססת קהל
אחד היתרונות של הפודקאסטים הוא היכולת שלהם לייצר תוכן מותאם במיוחד ולמשוך קהל מאוד מעורב.
מעורבות מוגברת זו מובילה ליותר הזדמנויות למודעות ממוקדות, שנקראות מארח, המהדהדות באמת עם המאזינים. מודעות אלו נוטות לייצר פי שניים עד שלושה ממודעות של פרסום מסורתי ברדיו.
8. פרסום תוכן וידאו.
פרסום בווידאו הוא תוכן פרסומי המופעל לפני, במהלך או לאחר הזרמת תוכן.
-
מודעות:
אחוז השיחות על המותג, עלייה בהיזכרות או בהכרה, ומספר צפיות ייחודיות.
-
תנועה
אחוז המבקרים החדשים באתר ואנשים המבקרים לאחר לחיצה על קישור בסרטון.
-
יצירת לידים
המרות, עלות לליד בערוצי וידאו לעומת ערוצים שאינם וידאו, ושיעור ההמרה הכולל.
-
רכישות
הזמנות עקב קישור או קוד קידום המוצג במודעת וידאו והסכום הממוצע שהוצא.
פרסום בווידאו הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להגיע לקהלים מקוונים אך עליך להשאיר את הצופה מעוניין ומודע למטרות הקמפיין שלך.
אסטרטגיות מסורתיות:
יש גם דרכים מסורתיות לפרסם את האתר שלך.
למשל, כתובת אתר שלך מוטבעת על נייר מכתבים, כרטיסים ועותקים מודפסים אחרים כמו:
- עיתונים
- ניוזלטרים
- פליירים
- שלטי חוצות.
שיטות פרסום מסורתיות אחרות כמו עיתונים, פליירים ושלטי חוצות עובדות גם הן - ולמרות שהן יקרות, הן מכוונות למעשה לקהל מסוים באזור המקומי שלך.
פתיחת ניוזלטר היא גם דרך לפרסם את האתר שלך. אתה יכול להציע דוח או מוצר בחינם באתר שלך עבור כתובת דוא"ל. לאחר מכן תוכל להשתמש בכתובות דוא"ל אלה כדי לשלוח את הניוזלטר שלך (עם כתובת האתר שלך) מוטבע.
כמה אסטרטגיות נוספות לקידום האתר שלך:
- קידום אתרים בפורומים ובלוגים.
- קיום תחרויות מקוונות.
- בקשת מבקרים לסמן את האתר שלך בסימניות ובמועדפים.
- החלפת מודעות עם עסקים קשורים.
- תכנון טכניקות שיווק לטווח ארוך.
- רכישת שטחי מודעות בניוזלטרים.
- רישומי מוצרים באתרי מכירות פומביות וקניות.
לסיכום:
ישנן אסטרטגיות רבות ודרכים בהן תוכל לקדם את העסק שלך. זה תלוי בך להחליט אילו מתאימים יותר לעסק שלך ולטפל בהם נכון. לחברה חדשה שאין לה מגוון לקוחות, הייתי מציע להשתמש בשיטות החינמיות והגוזלות זמן לפני שתשלם כסף עבור פרסום.