קישורים נכנסים בחינם: כיצד לקבל קישורים נכנסים באיכות גבוהה ובחינם

  1. הבית לקידום
  2. Seo Top מאמרים
  3. קידום אורגני
  4. קישורים נכנסים בחינם: כיצד לקבל קישורים נכנסים באיכות גבוהה ובחינם | מאמרים לקידום אורגני

קישורים נכנסים מגיעים מאתרים שאינם בבעלותך, המכוונים לדף באתר שלך. קישורים נכנסים נקראים גם קישורים חוזרים מכיוון שהם מייצגים תנועה של אתר אחר שמגיעה לאתר שלך. האיכות והכמות של הקישורים הנכנסים שלך יכולים לעזור לדירוג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.

קישורים-נכנסים-בחינם

קישורים נכנסים | הדרך ליצור את הפרופיל הטוב ביותר עבור האתר שלך באינטרנט

מנועי חיפוש מייצרים אחוז עצום מהתנועה ברשת. עם זאת, פלטפורמות אלו מתייחסות לאוסף עצום של משתנים, אשר מחשבים את מיקומי הדירוג בעת חיפוש שאילתה.

חשוב לוודא שהמשתנים האלה מגדילים את סיכויי ההצלחה שלך, אבל וידוא שרק אתרים איכותיים מקשרים חזרה לתוכן שלך יכולים לעשות או לשבור את המאמצים שלך.

למרבה המזל, יש מספר טכניקת הניתן ליישם שיעזרו לך לאסוף קישורים נכנסים בחינם ממקורות אמינים.

קישורים נכנסים הם משתנה חיוני של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כבר במשך זמן רב.

למרות שהאלגוריתמים המדויקים שבהם משתמשים מנועי החיפוש לחישוב מיקומים אינם פומביים וידועים לכלל, אנו יודעים שגוגל ופלטפורמות חיפוש מובילות אחרות מעריכות את האתרים המקשרים לדפים שלך כדי לקבוע עד כמה התוכן שלך ידורג.

להשיג את האתרים הנכונים לקשר חזרה לתוכן שלך זה לא תמיד קל, גם אם אתה מייצר חומרים באיכות גבוהה.

נעבור על ההגדרה של קישור נכנס ונדון בחשיבות של קבלת הדפים הנכונים לקשר לאתר שלך. בנוסף, נעבור על טיפים על קבלת קישורים נכנסים בחינם ונעבור על הפלטפורמות הטובות ביותר כדי לסייע במאמצי בניית הקישורים שלך.

ואם אתה צריך עזרה בפיתוח אסטרטגיה מותאמת אישית לבניית קישורים, צוות SEO Top כאן כדי לעזור

האיכות והכמות של הקישורים הנכנסים שלך יכולים לעזור לדירוג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.

מה זה קישור נכנס?

לפני צלילה עמוקה יותר, חשוב להגדיר מהו קישור נכנס ולהסביר מדוע הם משפיעים על מאמצי השיווק המקוון שלך.

בצורתו הפשוטה ביותר, קישור נכנס נוצר כאשר דף מכיל קישור המוביל משתמשים לתוכן הנמצא באתר חיצוני.

האתר שמכיל את הקישור נקרא הדומיין המפנה, בעוד האתר שקיבל את התנועה נקרא דף היעד או כתובת האתר. קישורים נכנסים יכולים להיקרא גם קישורים חוזרים או קישורים אחוריים (בתרגום חופשי), אך מונחים אלה מתייחסים לאותו תרחיש שתואר לעיל.

כאשר גוגל ופלטפורמות אחרות מעריכות אתר אינטרנט, הן מנתחות את התוכן, הארכיטקטורה ופרופיל הקישורים הנכנסים שלו. פרופיל קישורים נכנסים מתייחס לרשימת הקישורים ששולחים תנועה לעמוד ספציפי. ישנם עשרות כלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לזהות את האתרים המקשרים לתוכן שלך, חלקם חופשיים לשימוש.

לקריאה נוספת: מה זה קידום אתרים אורגני SEO

קישורים נכנסים יכולים להיקרא גם קישורים חוזרים או קישורים אחוריים

מדוע קישורים נכנסים חשובים?

שיווק דיגיטלי הפך לאחת מצורות הפרסום הפופולריות ביותר שיש.

עם זאת, בעלי עסקים רבים ומשווקים מתחילים מתמקדים אך ורק בתוכן מבלי להתחשב באלמנטים הטכניים המשפיעים על דירוג מנועי החיפוש.

מסיבה זו, חברות רבות נאבקות לייצר תוצאות טובות מאסטרטגיית השיווק של SEO שלהן. התוכן היה ותמיד יהיה השולט, אבל אתה גם צריך להתמקד בשיפור התחומים הטכניים של האתר שלך, במיוחד קישורים נכנסים שלך.

היתרונות של שיפור הקישורים הנכנסים

כמה מהיתרונות של שיפור הקישורים הנכנסים שלך כוללים:

חיזוק בנראות וסמכות המותג:

בניית פרופיל טוב יותר לבניית קישורים יכול לתת לאתר שלך דירוג טוב יותר, בנוסף לפרסום נוסף למותג שלך. צרכנים רגילים לבחור חברות מהעמוד הראשון של גוגל מכיוון שהם יודעים שענקית החיפוש מספקת תוצאות על סמך רלוונטיות ואיכות.

אם האתר שלך הוא בין התוצאות הראשונות, הצרכנים יתחילו להבחין בך וירגישו נאלצים יותר לחקור את האתר שלך ולהעריך את התוכן שלך. המשתנים המשפיעים על דירוג ה-SEO שלך קשורים כולם בצורה כזו או אחרת. כל עוד אתה מפתח תוכן איכותי רלוונטי ומושך, מספר גבוה יותר של מבקרים גם יגביר את מדדי הסמכות של האתר שלך. במקום פשוט להיות חברה עם SEO סביר, תהפוך לאחד ממובילי המחשבה בענף שלך.

יותר תנועת ופניות לאתר שלך:

אחד היתרונות המוערכים ביותר של קישורים נכנסים מצוינים הוא שהם יכולים להגדיל באופן משמעותי את תנועת הכניסות לאתר שלך. אתרים עם דירוג דומיין גבוה נוטים למשוך יותר מבקרים.

גם אם אחוז קטן מהמשתמשים האלה ילחץ על קישור נכנס שמוביל אותם לאתר שלך, אתה יכול בקלות להכפיל או לשלש את מספר המשתמשים שאתה מקבל באופן קבוע.

זכרו, משתמשים, מחפשים כל הזמן פתרונות באינטרנט. אם תצליחו להשיג קישור נכנס מפלטפורמה רלוונטית, יש סיכוי גבוה יותר שתקבלו מבקרים שמעוניינים באופן פעיל ללמוד יותר על התעשייה שלכם ולהעסיק את החברה שלכם.

אפשר למשתמשים לגלות את התוכן שלך:

אצלנו ב-Seo Top אומרים על אתר ללא קישורים נכנסים שהוא כמו תוכן מעולה המוצג על שלט חוצות נידח באמצע שומקום שלא ניתן למצוא. לא משנה עד כמה התוכן שלך טוב, אם לא תקל על מציאתו עבור קהל היעד שלך, הוא לא יניב את התוצאות שאתה מחפש.

החדשות הטובות הן שבניית קישורים מקלה על הקהל שלך למצוא את התוכן שלך, בהנחה ששאר אסטרטגיית ה-SEO שלך נכונה.

כעת כאשר צרכנים צריכים למצוא מידע או לאתר חברה חדשה, הם מבצעים חיפוש מקוון. על ידי רכישת קישורים נכנסים איכותיים, תשפר את דירוג האתר שלך ותאפשר למשתמשים למצוא אותך באמצעות חיפוש פשוט.

בנוסף, בהנחה שאתרים רלוונטיים שולחים קישורים נכנסים לאתר שלך, יש סיכוי גדול שמשתמשים אלו יתעניינו מאוד בתוכן שלך.

דירוג SEO גבוה יותר:

היתרון החשוב ביותר בשיפור הקישורים הנכנסים שלך הוא השיפור המסיבי של מסע הפרסום שלך לקידום אתרים.

אם אתה מתמקד בבניית קישורים, הצעדים שאתה נוקט כדי לאסוף יותר קישורים נכנסים ולהגביר את הדירוג האורגני שלך, יגרמו לדפים שלך לקבל בהדרגה מיקומים גבוהים יותר בכל פעם שתתבצע שאילתה רלוונטית.

לבניית קישורים יש השפעה חיובית על קידום אתרים מכיוון שגוגל מניח שאתרים מקשרים לפלטפורמות עם עניין דומה, הן מבחינת הנושא והן מבחינת האיכות.

לדוגמה, אם יש לך חנות מקוונת שמקבלת קישורים נכנסים של אדידס ומותגים דומים, גוגל תתגמל אותך בדירוג גבוה בהרבה.

עם זאת, זכרו שההיפך הוא גם נכון. לכן, אם אתה מקבל קישורים נכנסים רבים מדומיינים מפנים באיכות נמוכה, האתר שלך יתקשה להגיע לעמוד הראשון, אפילו עם התוכן הנכון במקום.

מהו קישור נכנס איכותי?

העדפת גוגל: קבלת קישורים נכנסים בדרך האורגנית בלבד.

גוגל היא פלטפורמת החיפוש המובילה בעולם, ומטרתה היא לספק את התוצאות הטובות ביותר בכל פעם שמשתמש מבצע שאילתה.

גוגל מונעת מאתרים לרכוש, להחליף או לרכוש קישורים נכנסים בדרך אחרת באמצעות שיטות בתשלום כדי למנוע מניפולציות.

בעוד שבלוגים מסוימים מדי פעם הוכיח את עצמם כיעילים עבור חברות רבות, מנוע החיפוש מקדם את הרעיון של רכישת קישורים נכנסים אורגניים לאתר שלך במקום זאת.

קישורים נכנסים אורגניים מתרחשים כאשר צדדים שלישיים מוצאים את התוכן שלך תוך כדי מחקר ומקשרים חזרה לאתר שלך ללא כל השפעה מוקדמת.

קישורים נכנסים אורגניים הם סוגי הקישורים הטובים ביותר שאתה יכול להשיג עבור האתר שלך מכיוון שהם מביאים את המשתמשים המעורבים ביותר ובמקביל גם מגבירים את מדדי ה-SEO האחרים שלך.

זכרו תמיד, אם אנחנו רוצים ליצור קישורים נכנסים בחינם בשיטה זו, אנו צריכים להתמקד מאוד בפיתוח תוכן.

מהי סמכות קישורים נכנסים וכיצד היא נקבעת?

אחת הסיבות העיקריות לכך שגוגל הוא מנוע החיפוש הדומיננטי ביותר, היא משום שהוא היה הראשון שהבין את החשיבות של קישורים נכנסים מאתרים שאינם דומיין המקור.

כאשר גוגל השיקה את החברה ב-1998, היא השתמשה באלגוריתם מהפכני לדירוג דפי אינטרנט על סמך פופולריות קישורים - כלומר דף מדורג גבוה יותר אם יש יותר קישורים אליו.

האלגוריתם הזה, הקרוי על שמו של לארי פייג' (מייסד משותף של גוגל, יחד עם סרגיי ברין),״PageRank״ לא רק מחשב את מספר הקישורים שדף אינטרנט נתון מקבל; הוא אף מודד את הסמכות של קישורים אלה.

זה אומר שלא כל הקישורים הנכנסים שווים בערכם. תאר לעצמך שלאחד מהדפים באתר שלך יש קישור נכנס משני דפי אינטרנט בדומיינים חיצוניים שונים: לדף 1 יש מאה קישורים נכנסים. לדף 2 יש עשרה קישורים נכנסים. אם שני הדפים הללו יכתבו סביב אותו נושא, סביר להניח שדף 1 היה מדורג גבוה יותר מדף 2. עמוד 1 יהיה סמכותי יותר מכיוון שיש בו פי עשרה קישורים המפנים לדף.

מבחינת שני קישורים נכנסים אלה לאתר שלך, הקישור מדף 1 הוא בעל ערך רב יותר מהקישור מדף 2 מכיוון שיש לו סמכות גבוהה יותר.

בעיקרו של דבר, אלגוריתם PageRank מקצה ערך סמכות לכל דף אינטרנט בהתבסס על הכמות והאיכות של הקישורים הנכנסים שלו.

PageRank הוא אלגוריתם איטרטיבי. זה אומר שהנתונים מחושבים, ניזונים בחזרה לתוך עצמם, ואז צריכים להיות מופעלים מחדש דרך איטרציות רבות לפני שהם מתייצבים. הסמכות היחסית של כל הדפים ברשת נתונה תלויה זה בזה.

מהי סמכות דומיין?

סמכות הדומיין מתארת את המיני-רשת של כתובות אתרים וקישורים באתר שלך. כמו קישורים נכנסים מאתרים חיצוניים, קישורים פנימיים בתוך האתר שלך גם מעבירים סמכות מכתובת אתר אחת לאחרת. הגיוני שלקישורים מאתרי מותגים גדולים יש יותר סמכות באינטרנט מאשר קישורים מעסקים מקומיים קטנים. אם דף הבית שלך מקבל קישורים נכנסים מאתר חדשות מקומי, זה מגביר את הדירוג של דף הבית שלך. מכיוון שהוא מקשר גם לדפים אחרים באתר שלך, חלק מהרשות מפיצה לדפים המקושרים לדף הבית שלך. אז קישורים הנכנסים מאתרים חיצוניים זולגים בסופו של דבר דרך ארכיטקטורת הקישורים הפנימיים בכל האתר שלך.

ככל שיהיה קרוב יותר לראש השרשרת, כביכול, כך הם מקבלים יותר סמכות קישורים. כעת אתה מבין כיצד מותגים גדולים יכולים לשלוט בשוק עבור מונחי חיפוש מרובים. הכוח של התחום שלהם, ושיטות הקישור הפנימיות, יכולים לגרום לכך שאפילו דפים חדשים לגמרי מדורגים היטב.

הדרכים הטובות ביותר להשיג קישורים נכנסים בחינם לאתר האינטרנט שלכם.

פיתוח תוכן איכותי

למרות שאסטרטגיית בניית קישורים היא חיונית, פיתוח תוכן איכותי היא הדרך הטובה ביותר להשיג קישורים נכנסים בחינם.

לכן, בעלי אתרים שמפתחים תוכנית שיווק תוכן ו-SEO עקבית נוטים לקבל קישורים נכנסים טובים יותר גם אם אין להם בהכרח אסטרטגיה ייעודית

המפתח לתוכן איכותי הוא ללמוד את קהל היעד שלך.

בחנו את המתחרים המובילים, וקבעו אילו חלקים יהיו בעלי הערך הרב ביותר.

בדוק היטב את מבנה הקישור הפנימי שלך:

כאשר חברות חוקרות כיצד ליצור קישורים נכנסים באינטרנט ללא תשלום, הן עלולות לשכוח שמבנה הקישורים הפנימי משפיע גם על האסטרטגיה הכוללת שלהן לבניית קישורים.

אנו בSeo Top רואים כל אתר כמפת דרכים המספקת למשתמש את החוויה הנוחה ביותר להגיע למקום המבטחים, הוא כמובן התשובה הרלוונטית האמינה והיעילה ביותר אותה המשתמש חיפש.

קישורים פנימיים משפיעים על חווית המשתמש, כמו גם על האופן שבו מנועי החיפוש מנתחים את האתר שלך. כל עוד יש לך את הקישורים המתאימים בין האתרים, הקהל שלך יוכל לנווט בתוכן שלך ולגשת בקלות לפרטי מידע רלוונטיים אחרים.

בנוסף לאמור לעיל, מנועי חיפוש משתמשים בתוכנות פשוטות הנקראות סורקים כדי לקרוא את התוכן שלך וללחוץ על כל קישור בודד בכל עמוד באתר שלך.

על ידי הטמעת קישורים פנימיים ושימוש בטקסט העוגן המותאם על כל אחד מהם, תוכל לשפר את הדרך שבה הסורקים מנתחים את האתר שלך.

למרות ששני אלה לא ישיגו לך יותר קישורים נכנסים ישירות, הם משפיעים על SEO ועל איכות התוכן שלך.

הפוך את אזכורי החברה ברשת לקישורים:

הפיכת אזכורי חברות לקישורים היא אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור קישורים נכנסים בחינם לאתר שלך. תהליך זה ידוע גם בשם שיחזור קישורים, ותרגול זה מתמקד בסריקה באינטרנט כדי למצוא מקרים שבהם משתמשים הזכירו את החברה, המוצרים או השירותים שלך אך לא הוסיפו קישור לאתר שלך. לאחר שזיהית את המקרים הללו, תוכל לפנות לבעל האתר או הבלוג כדי לבקש קישור להוספה לתוכן הקיים. הטכניקה הזו לא תמיד עובדת, אבל אתה אמור להיות מסוגל להשיג כמה קישורים טובים כל עוד פרסמת מספיק תוכן בעבר.

הופע בראיונות:

מלבד הצגת הידע שלך, מציאת הזדמנויות לראיונות היא גם אחת מטכניקות הקישורים הנכנסים החינמיים הטובים ביותר שאתה יכול להשתמש. לפני קבלת ראיונות, זכור לשאול היכן יתפרסם התוכן ובאיזה פורמט. כדאי גם להשתמש בכלי קישור נכנס כדי לבדוק את המדדים של פלטפורמת הפרסום ולהבטיח שהם טובים יותר מהסטטיסטיקה של האתר שלך.

סקור פלטפורמות אינדקס ורישומים מקומיים:

פלטפורמות סקירה ואתרי רישום מקומיים החלו לעזור ללקוחות, אבל אלו גם חלופות מצוינות לקבל קישורים נכנסים באיכות גבוהה בחינם לאתר האינטרנט שלך.

לרבים מאתרי הביקורות המובילים יש מדדי סמכות מעוררים, כך שוודא שיש לך פרופיל בפלטפורמות הללו עם קישור לאתר שלך יכול להוביל לקישור נכנס מעולה בחינם.

כבונוס, מידע מעודכן באתרי ביקורת ושימוש בעוגנים המתאימים לקישורים נכנסים המוצבים בפלטפורמות אלו יכולים גם להגביר את קידום האתרים המקומי שלך ואת קידום האתרים הכולל.

הפץ תוכן במדיה חברתית:

השפעת המדיה החברתית על קידום אתרים היא אחד הנושאים השנויים ביותר בעולם שיווק התוכן. אבל, אין להכחיש שמדיה חברתית יכולה להגדיל באופן אקספוננציאלי את טווח ההגעה של התוכן שלך תוך השפעה חיובית על בניית הקישורים שלך.

זכור, כדי לקבל קישורים נכנסים איכותיים בחינם מהמדיה החברתית תצטרך להשקיע זמן משמעותי בטיפוח קבוצה גדולה של עוקבים.

עם זאת, אם תיקח את הזמן כדי ליצור תוכנית מותאמת ולשתף מספר מוצק של קישורים במדיה החברתית, יהיה לך סיכוי גבוה יותר לקבל קישורים נכנסים טבעיים.

בצע אופטימיזציה לתוכן כדי לשפר את הביצועים של תוכן קיים.

פיתוח תוכן הוא עבודה קשה, ולכן תרגול זה מהווה השקעה משמעותית. כדי למקסם את ההשפעה של התוכן שכבר יש לך, עליך ליצור חומרים חדשים ולבצע אופטימיזציה כדי להגביר את החלקים הקיימים.

לדוגמה, אם עמוד אחד אחראי להנעת רוב התנועה באתר שלך, עליך ליצור חומרים תומכים כמו סרטוני YouTube או לענות על שאלות רלוונטיות בפלטפורמות כמו Quora. הקפד לכלול קישור חזרה לתוכן המקורי שאתה מנסה לקדם, ולאחר מכן שתף את החומרים החדשים הללו במדיה החברתית.

צור רשימה של משאבים עבור התעשייה שלך:

יצירת אסטרטגיית קישורים נכנסים בחינם דורשת יצירתיות. מניסיוננו, יצירת תוכן על הספקים והספקים המועדפים עליך היא דרך יעילה להגדיל את הקישורים הנכנסים שלך ולשפר את סמכות האתר שלך.

כל עוד הפוסט בבלוג שלך מספק מידע באיכות גבוהה על ספקי שירותים בענף שלך, הוא ייחשב כמשאב חשוב ורלוונטי על ידי גוגל ופלטפורמות חיפוש אחרות.

נתח את המתחרים:

התחלת מסע פרסום מאפס דורשת הרבה בדיקות, כך שמציאת השילוב הנכון עשויה לקחת זמן מה. כדי לחתוך את עקומת הלמידה, כדאי להשתמש בכלי ניתוח שיווקי. בעזרת הכלים, תוכל לראות מה מנהיגי התעשייה עושים וליישם טכניקות דומות. רק זכור, אתה לא רוצה לחקות את כל מה שהמתחרים שלך עושים.

השתמש ב-Google Search Console:

Console הוא כלי חינמי שפותח על ידי ענקית הטכנולוגיה גוגל. כדי לעזור למנהלי אתרים ובעלי אתרים לעקוב אחר האופן שבו האתרים שלהם מוצגים בפלטפורמות החיפוש. היא מאפשרת לך לראות מאילו אתרים מבקרים מגיעים לאתר שלך ואפילו לאיזה עמוד הם נכנסו. עם זאת, זכור שגוגל מיישמת מסנן ב-Search Console, כך שלא תוכל לראות כל קישור נכנס לאתר שלך. במילים אחרות, אינך יכול להשתמש בפלטפורמה כדי לתפוס כל קישור באיכות נמוכה שמפנה אל האתר שלך.

קישורי DoFollow לעומת NoFollow :

המונחים "dofollow" ו-"nofollow" בעבר היו משתנים שמנהלי אתרים השתמשו בהם כדי להגדיר את תכונת הקישור.

אם בעל אתר רצה להוסיף קישור לתוכן כלשהו מבלי להשפיע על SEO, אדם זה יכול לכלול תג nofollow. הוא אמר לפלטפורמות החיפוש לא לסרוק את כתובת אתר היעד.

עם זאת, בסוף 2019, גוגל הודיעה שהיא שינתה את תהליכי הסריקה וניתוח קישורים נכנסים שלה. לפי מנוע החיפוש, הסורקים יקבעו כעת בעצמם מתי לעקוב אחר קישור על סמך דירוג הדומיין של היעד ומשתנים נוספים. לכן, אין צורך לכלול קישורי dofollow או nofollow יותר.

החשיבות של בניית קישורים

אבני היסוד של קידום אתרים הם מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בדף ורכישת קישורים נכנסים. ביצוע אחד ללא האחרים יפגע בתוצאות שלך. אבל בין אלה, בניית קישורים נכנסים היא כנראה החשובה ביותר. קישורים לא רק טובים לקידום אתרים. הם יכולים גם לסייע ביצירת מודעות והנעת תנועה. בניית קישורים צריכה להיות חלק גדול מאסטרטגיית SEO שלך.

רוצה להשיג קישורים נכנסים לאתר שלך? צור קשר עוד היום | האם אתה מעוניין ללמוד עוד על קבלת קישורים נכנסים לאתר שלך? צור קשר עם Seo Top

קצת על כותב המאמר

מציג-תמונה-מומחה-קידום-אורגני-ניר-פרץ

ניר פרץ

מומחה קידום אתרים אורגני

לאחר שנים של מחקר לימודים עצמיים תעודות בינלאומיות וכמובן תוצאות מוכחות בשטח ניתן ללא צל של ספק לקרוא לעצמך מומחה

דבר המומחה
מאמין שעם עבודה קשה הכל אפשרי מכל הפסד אנו למדים ומתפתחים והכשלון האמיתי הוא רק בויתור על המטרה