פרסום ביוטיוב

קצת על יוטיוב – 800 מיליון מבקרים שונים באתר בכל חודש, מעל 16 דקות של צפיה ביום צופה הגולש הממוצע, כ-125 מיליון חיפושים בכל יום ביוטיוב אך מספר הצפיות היומי הוא מעל 3 מיליארד, שבחישוב קצר מראה שכל חיפוש ביוטיוב גורר אחריו צפיה ב-24 סרטונים בממוצע.

מעבר למספרים שצויינו לעיל, הפרסום ביוטיוב עובד ועובד נהדר. וידאו עובד ומצליח לגרום לאנשים לפעול ולהגיב, סרטונים ביוטיוב מצליחים לייצר מכירות לבעליהן והמדיה נחשפת בעיני יותר יותר קונים פוטנציאלים עם “מצב-רוח” קנייתי חזק הרבה יותר מאשר באתרים חברתיים.

אפשרויות הקידום ביוטיוב:

יש את האפשרות הקידום הממומן (כמו בכל פלטפורמת קידום)

In-Search

מודעה אשר תופיע כאשר משתמש יחפש תוצאות של סרטונים רלוונטיים בתחום בתוך יוטיוב  – כמעט תמיד מומלץ להשתמש בשיטה זו.

זאת המודעה שמייצרת את ההקלקות האיכותיות ביותר, אך בדרך כלל מחיר הקליק בה יהיה הגבוה ביותר.

In-Display

מודעה אשר תופיע לצד סרטונים רלוונטיים או בתוך הסרטונים עצמם.

היתרונות של מודעות אלו הינן שילוב בין תנועת גולשים איכותית בעלות סבירה לבין מאסה של הקלקות רלוונטיות ולרוב אנו נשתמש בה.

In-Stream

אלו סרטונים שמתחילים לרוץ באופן אוטומטי לפני סרטונים אחרים ב-YouTube כאשר למשתמש יש אפשרות לדלג על הסרטון בתוך חמש שניות. אם המשתמש לא דילג על הסרטון בתוך 5 שניות – נספרת צפייה לסרטון והוא יכול להמשיך לראות אותו.

קידום דף עיסקי בפייסבוק:

מקדמים באת דף העסק עזרת הפצת הסרטונים, תגובות עליהם, לייקים ועוד ברשתות חברתיות או בגוגל.