מה זה טיקטוק?

  1. הבית לקידום
  2. Seo Top מאמרים
  3. רשתות חברתיות
  4. מה זה טיקטוק? | Seo Top מאמרים לקידום אורגני ברשתות החברתיות

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית ליצירה, שיתוף וגילוי סרטונים קצרים. מרבית המשתמשים צעירים ונעזרים באפליקציה כדי לבטא את עצמם באמצעות שירה, ריקוד, קומדיה וסינכרון שפתיים, טיקטוק מאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים ולשתף אותם בקהילה.

מה-זה-טיקטוק

מה זה טיקטוק בכלל?

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית ליצירה, שיתוף וגילוי סרטונים קצרים על פי טרנדיות המשתמשים. מרבית המשתמשים צעירים ונעזרים באפליקציה כדי לבטא את עצמם באמצעות שירה, ריקוד, קומדיה וסינכרון שפתיים, טיקטוק מאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים ולשתף אותם בקהילה.

טיקטוק בולטת באיכות הממשק הממכר שלה וברמות גבוהות מאוד של מעורבות מצב המשתמשים. כיום, היא אחת מהאפליקציות המובילות בעולם לשיתוף במדיה החברתית.

טיקטוק, בעבר "מיוזיקלי", נרכשה על ידי חברת ״בייטדנס״ הסינית, וכיום, נחשבת לאחת האפליקציות המובילות והפופולריות ביותר לשיתוף במדיה החברתית.

האפליקציה מתבססת על שיתוף באמצעות סרטונים באורכים שונים, כאשר הסגנון הפופולרי ביותר הוא שיתוף ריקודים לשירים נבחרים, אתגרים, מידע קצר וקולע בנושא נבחר, מערכונים ורגעים משעשעים מחיי היומיום.

טיקטוק, בעבר "מיוזיקלי", נרכשה על ידי חברת ״בייטדנס״ הסינית, וכיום, נחשבת לאחת האפליקציות המובילות והפופולריות ביותר לשיתוף במדיה החברתית.

מאפיינים עיקריים לטיקטוק

  • טיקטוק מאפשרת למשתמשים לצפות, ליצור ולשתף סרטונים קצרים באינטרנט.
  • האפליקציה הושקה ב-2016 על ידי חברת הטכנולוגיה הסינית ByteDance.
  • זמין כעת ביותר מ-150 שווקים שונים, לטיקטוק יש משרדים בבייג'ינג, לוס אנג'לס, מוסקבה, מומבאי, סיאול וטוקיו.
  • לאפליקציה היו למעלה ממיליארד משתמשים יומיים עולמיים בתחילת 2022.
  • למרות הלחץ הפוליטי לפעול במקומות מסוימים, כמו ארה"ב, הוא ממשיך לצבור פופולריות.

ההשקה של טיקטוק

השם טיקטוק נועד להציע את הפורמט הקצר של הסרטונים. הושק בספטמבר 2016 על ידי חברת הסטארט-אפ הסינית ByteDance, והוא ידוע שם בשם Douyin. הגידול הסטרטוספרי בשימוש שלה החל בסוף 2017, כאשר היא רכשה אפליקציה מתחרה, Musical.ly, והעבירה את רשימת 200 מיליון החשבונות שלה ל-טיקטוק.

לפי הדיווחים, ByteDance היה שווה עד 140 מיליארד דולר עד אמצע 2020, בהתבסס על מכירה פרטית של נתח קטן בחברה. אמרו כי טיקטוק לבדו שווה כ-50 מיליארד דולר.3 זה יהפוך אותו לסטארט-אפ היקר ביותר בעולם.

המשתמשים של טיקטוק

טיקטוק היא אחת מאפליקציות המדיה החברתית הפופולריות בעולם והיא זמינה ביותר מ-150 שווקים ו-75 שפות. האפליקציה ראתה יותר מ-2.5 מיליארד הורדות ברחבי העולם, מה שהופך אותה לאחת הפופולריות ביותר.

הנתונים הדמוגרפיים הבולטים ביותר של האפליקציה:

  1. 69% מהמשתמשים הם בין הגילאים 13 עד 24.
  2. 60% הן נשים.
  3. המשתמשים שלה מבלים בו בממוצע 46 דקות ביום
  4. רבע מההורדות של האפליקציה הגיעו מהודו, עם יותר מ-200 מיליון משתמשים פעילים.
  5. כ-96 מיליון הורדות הן מארה"ב.

טיקטוק היא אחת מאפליקציות המדיה החברתית הפופולריות בעולם והיא זמינה ביותר מ-150 שווקים ו-75 שפות.

איזו חברה מחזיקה בטיקטוק?

הבעלים של מרב המניות באפליקציית טיקטוק הם טיקטוק הוא ByteDance, חברת טכנולוגיה סינית. בסוף 2020, בעקבות לחץ של ממשל טראמפ, ByteDance הסכימה ליצור חברה חדשה, טיקטוק Global. בהצעה זו, ByteDance תמשיך להחזיק ב-80% מ-טיקטוק Global, עם אורקל ו-Walmart כבעלי המיעוט שלה ושותפות בארה"ב. החל ממאי 2021, העסקה ממתינה לבדיקה של ממשל ביידן

האם לטיקטוק יש מגבלת גיל?

התשובה הפשוטה היא כן, גיל 13 הוא הגיל המינימלי להירשם לאפליקציית טיקטוק.

טיקטוק מתאים באופן אוטומטי את הגדרות הפרטיות של המשתמש על סמך תאריך הלידה שהוא מזין בעת יצירת החשבון שלו. אבל כל אחד יכול לשקר לגבי גילו. למרות ש-טיקטוק לא מבצעת בדיקות אימות גיל כאשר משתמש נרשם, היא טוענת שיש לה "מנחים" שהוכשרו לחזות ולדווח כאשר משתמש חשוד כקטין.

הגבלות משתמשים לפי גיל:

  • מתחת לגיל 13: משתמשים מתחת לגיל 13 יכולים לצפות בסרטונים אך אינם יכולים לחפש או להגיב עליהם. הם גם לא יכולים לפרסם את הסרטונים שלהם או שיש להם עוקבים. והנתונים שלהם לא נאספים.
  • מגיל 13 עד 15: למשתמשים בני 13 עד 15 יש חשבונות פרטיים כברירת מחדל. הם יכולים ליצור ולשתף סרטונים, אבל רק חברים יכולים לראות ולהגיב עליהם. אף אחד לא יכול להשתמש בתכונות הדואט או התפר בסרטונים שלו כדי ליצור סרטונים חדשים. משתמשים גם לא יכולים לשלוח או לקבל הודעות ישירות.
  • מגיל 16 עד 17 משתמשים בני 16 עד 17 יכולים להיות בעלי חשבונות ציבוריים, סטרימינג בשידור חי ולשלוח הודעות ישירות. אבל הם לא יכולים לקנות, לשדר או לקבל מתנות דיגיטליות.

איך טיקטוק עובד?

כמו רוב האפליקציות והרשתות החברתיות האחרות, משתמשים יכולים לעקוב אחר משתמשים אחרים ולעשות לייק ולהגיב לסרטונים של משתמשים אחרים. לדוגמה, בני נוער יכולים לשלוח אימוג'י לזמר האהוב עליהם בטיקטוק.

משתמשים יכולים לבחור תחילה את השיר שבו הם רוצים להשתמש בסרטון שלהם, ואז להקליט את עצמם כשהם מחקים יחד עם המוזיקה. לחלופין, משתמשים יכולים להקליט תחילה את הסרטון שלהם, לבחור שיר ולהוסיף קריינות

לאפליקציה יש דרכים רבות להוסיף יותר כיף לסרטונים של משתמשים; לדוגמה, יש אפשרויות לצלם בהילוך איטי, זמן-lapse, מהיר קדימה, פילטרים, אפקטים, או אפילו לנגן את השיר אחורה וכו'.

ברגע שהמשתמשים יהיו מרוצים מהסרטון שלהם, הם יכולים לפרסם אותו לעוקבים שלהם ולשתף זה ברשתות חברתיות אחרות, למשל; Messenger, WhatsApp, Instagram וכו'. תכונת דואט מאפשרת גם להתחבר למשתמש אחר.

כלי החיפוש של טיקטוק

כלי החיפוש מאפשר למשתמשים לצפות בסרטונים אחרים. משתמשים יכולים גם לצפות בתוכן תחת האשטגים הפופולריים בדף 'בשבילך'. האשטאגים הפופולריים מאפשרים למשתמשים לצפות בתוכן פופולרי עדכני ולתרום את הסרטונים שלהם למגמה זו באמצעות אותו האשטאג. בנוסף, טיקטוק לפעמים מקדם אתגרים בנושא, מעודד משתמשים ליצור סרטונים הקשורים לנושא המסוים הזה, למשל, Lipsncychallenge# וכו'.

לקריאה נוספת:

רוצה להשיג קישורים נכנסים לאתר שלך? צור קשר עוד היום | האם אתה מעוניין ללמוד עוד על קבלת קישורים נכנסים לאתר שלך? צור קשר עם Seo Top

קצת על כותבת המאמר

מציג-תמונה-מומחה-קידום-אורגני-ניר-פרץ

ברית הלן סיידוף

קופירייטרית, חוקרת תוכן לקידום אורגני

ברית חוקרת לעומק ומבינה את צרכי הקורא מהתוכן אותו היא כותבת. היכולת שלה להפוך כל נושא למעניין ולהפיק ממנו את המיטב היא פשוט אגדית.

דבר המומחה
יהלומים לא נוצרים מחיבוקים - רק עם עבודה קשה והתמדה נוכל להגיע לכל מטרה