סוגי קידום אתרים החשיבות של הקידום בעידן האינטרנט

כל עסק, מותג או ארגון, כבר מבינים את החשיבות של פרסום באינטרנט באמצעות שימוש בשירותיהן של חברות המבצעות עבור לקוחותיהן קידום אתרים. הקידום הוא זה המסייע למגנט לקוחות פוטנציאליים לעסק, ואף מאפשר לנו להגיע למקומות טובים יותר במנוע החיפוש של גוגל. מסתבר שתחום הקידום לא כזה פשוט כמו שרבים מהאנשים חושבים. מדובר בתחום מתוחכם הדורש ידע, ניסיון, מקצועיות ומשלב בתוכו מספר תחומים הנשזרים זה בזה. טכניקות קידום קלות שכביכול ׳מקצרות לעסקים את הדרך׳, כבר לא רלוונטיות בעידן האינטרנט ואף עלולות להסב לאתר נזק.

סוגי קידום אתרים מה ההבדלים בין הסוגים השונים?

בגדול רוב הקידום מתחלק לשני סוגי קידום אתרים עיקריים. קידום אורגני וקידום ממומן. קידום ממומן הוא למעשה פרסום באינטרנט פרופר. פרסום באינטרנט על ידי קידום ממומן, מתבסס על פי תקציב המוגדר מראש. תקציב זה מאפשר לבנות תוכנית פרסום באינטרנט, ע״י בחירה של מילות המפתח אותן אנו מעוניינים לחשוף לגולשים. לכל מילת מפתח יש מחיר להקלקה הנקבע על פי רמת הביקוש שלה. בכל פעם שמישהו לוחץ על מודעת הפרסומת, אתם משלמים על זה. התקציב של פרסום באינטרנט, משתנה כמובן בהתאם לדרישות ולצרכים של כל גוף עסקי. בקידום אורגני לעומת זאת, המטרה היא להגיע למקומות הראשונים בגוגל ע״י שימוש בטכניקות שונות, המתבססות על יצירת תוכן איכותי ואופטימיזציה רלוונטית.

סוגי קידום אתרים החלפת קישורים היא חלק מהמשחק

פרט ליצירה והטמעה של תוכן איכותי כחלק מקידום אורגני מוצלח, גוגל שמה דגש על קישורים לאתר בתור המלצות מגורמים אחרים. קישורים איכותיים הנוצרים בצורה מקצועית, על פי הכללים, יעניקו לאתר ניקוד, מה שיגדיל את רמת החשיפה של האתר ואת הקידום שלו. אם בעבר פרסום באינטרנט התבסס על באנרים ומודעות פרסומת, היום העבודה היא קצת יותר מורכבת, מחושבת ומתוחכמת.

סוגי קידום אתרים מותר ואסור

קידום אורגני חייב להתבצע בצורה נקייה. מה זה אומר? אתרים אשר יקודמו במטרה לרמות את מנוע החיפוש של גוגל, תוך ניסיון להגיע לדף הראשון ע״י שימוש באינספור קישורים מאתרים חיצוניים, אתרי ספאם וכו׳, אולי יקודמו בטווח הקצר, אך בטווח הארוך יענשו ע״י גוגל, ויוחזרו הרבה אחורה בדפי החיפוש. ההמלצה היא לבצע קידום איכותי על פי ההנחיות המדוייקות של גוגל הכוללות תוכן איכותי, התמדה ומחשבה לטווח הארוך.