קידום אפליקציות

קידום אפליקציות - והתוכנה שלכם במקום הראשון

קידום אפליקציות דומה מאוד במהותו לקידום אתרים, כשבדומה לקידום אתרים שמטרתו היא לזכות להיות ראשון בגוגל, המטרה של קידום אפליקציות היא לזכות להורדות רבות של היישום או התוכנה. לכן, כשמתחילים לנסות לקדם אפליקציה יש לקחת בחשבון כמה דגשים חשובים.

מילות מפתח רלוונטיות

בתחילת השיווק רצוי לחשוב אילו מילות מפתח עשויים להקליד הגולשים הפוטנציאליים ולנסות להטמיע אותן כמה שיותר בתוך תכני היישום. מנועי החיפוש וביניהם גוגל יבדקו את הרלוונטיות של התוכנה שלכם לפי ההתאמה בין מילות החיפוש אותן מקליד המשתמש לבין התכנים הכתובים באפליקציה.

הצלחת היישום

פרמטר נוסף שיביא לקידום היישום שלכם, הוא מידת הכניסות וההורדות בקרב הגולשים. כדי ליצור הצלחה לאפליקציה שלכם בדקו מה מייחד את מוצרי המובייל והאפליקציות המוצלחות מבניהן. ברוב המקרים, אפליקציות שצברו מוניטין ענו על צורך מדויק ואמיתי של הגולשים. לדוגמא: הרבה אנשים מחפשים תוכן מסוים בתוך מסמכים, ולכן תוכנה העונה על הצורך הזה עשויה לזכות לפופולאריות רבה.

קיימות עוד דרכים רבות לקידום האפליקציה שלכם ולהעלאת רמת החשיפה שלה בקרב הגולשים. ככלל, ככל שהאפליקציה שלכם תהיה שימושית יותר, כך סיכוייה להצליח גדולים יותר.